POŠTA

Ispravka

Piše:  

U tekstu"Napušteni u Sinajskoj pustinji" ("Vreme" br. 1071) greškom je navedeno da je londonska agencija Continental News Service objavila 30. marta 1946. izveštaj o razgovoru generalnog direktora La Gvardije i delegacije izbeglica. Tačan datum kada je objavljen ovaj izveštaj jeste 30. avgust 1946. Izvinjavamo se gospodinu Rušku Matuliću i čitaocima.

Na sajtu je greška ispravljena.

Iz istog broja

Neka se svi zovu kako se zovu

Miro Mihajlović, elektronskom poštom

Izvinjenje

Ivana Milanović

Na krivoj strani

Matija Šoškić

Svet je video

Jovan Jekić, elektronskom poštom

Svi brojevi Vremena na jednom mestu!>

Pogledajte arhivu