Prepirka Subotić–Tijanić >

Uzimala-davala

 

Kontroverzni biznismen Stanko Subotić Cane u intervjuu hrvatskom "Jutarnjem listu" optužio je generalnog direktora Radio-televizije Srbije Aleksandra Tijanića da stoji iza kreiranja duvanske afere. Subotić je naveo da smatra da je Ivo Pukanić bio pion kojeg su oni za koje je radio bez ikakvog žaljenja potrošili, a da je "reč o osobama crnogorskog porekla, koje imaju stvarnu vlast u Srbiji" i koje su, kako kaže, dovele na vlast Vojislava Koštunicu: "Oni su vodili ekspertsku grupu. U tom telu su bili Rade Bulatović, koji je kasnije postao šef BIA, zatim šef Koštuničinog kabineta Aleksandar Nikitović, Dragan Jočić, koji je kasnije imenovan za ministra policije, i njihova medijska uzdanica, direktor srpske televizije Aleksandar Tijanić." Na Subotićeve tvrdnje Tijanić je reagovao pisanim saopštenjem, ocenivši da svako pominjanje njegovog imena od Subotića ili plaćenih advokata smatra direktnom pretnjom. Subotić je, takođe, rekao da je o svemu što je izneo spreman i da javno svedoči i da podnese sve neophodne dokaze. "Ni u ovom, ni u zagrobnom ni u sledećem životu nisam i neću sklopiti bilo kakav dogovor sa poštenim radom obogaćenim Stankom Subotićem", naveo je Tijanić u pisanoj izjavi reagujući na navode advokatskog tima Stanka Subotića da je on više puta Tijaniću davao novac. "Jedino što sam od Caneta Subotića uzeo i pošteno platio jeste moje venčano odelo 1981. godine koje je sašio u svojoj maloj radnji u jednoj beogradskoj ulici. Odlično sašiveno. Čak bih mogao reći da mi je uspešno uzeo meru", navodi Tijanić. Na navode advokatskog tima da mu je Subotić davao novac za lečenje oca, Tijanić odgovara da je njegov otac umro zdrav, "doduše u osamdeset osmoj godini". Tijanić dodaje da mu je tokom boravka u Crnoj Gori 2000. godine na račun bio uplaćen honorar za "dovođenje Trećeg programa crnogorske televizije do statusa najgledanijeg" i ističe da je taj posao dogovorio sa Milom Đukanovićem. Tijanić dalje navodi da je pre tri-četiri godine odbio ponudu predstavnika medijskog koncerna VAC Boda Hombaha da za 1,5 miliona evra godišnje preuzme vođenje njihovih medija u Srbiji i to, kako kaže, zbog toga što je Hombah rekao "da će Subotić biti garant tog dogovora".


 

POŠALJI KOMENTAR REDAKCIJI ODŠTAMPAJ TEKST
 

 

 

 

 

Novinarnica

 

Novosti

 

Naslovi.net